Frequently asked questions

 

WAT BETEKENT FAQ EN WAT IS HET DOEL?

Frequently Asked Questions, oftewel regelmatig gestelde vragen, hier kunt u snel de meeste relevante informatie betreffende de webshop van Gerrutcamaro.nl vinden.


WIE OF WAT IS GERRUTCAMARO.NL?

Gerrutcamaro.nl is een internetspeelgoedwinkel in Maasbracht die zich richt op verzamelaars, wij verkopen uitsluitend Transformers en gerelateerde producten, nieuw en tweedehands.


WAT KOST DE VERZENDING EN HOE LANG DUURT HET?

Gerrutcamaro.nl verstuurt meestal binnen twee werkdagen na ontvangst van betaling. De verzending gaat via Postnl. Verzending binnen Nederland duurt normaal 1 a 2 dagen. Bij buitenlandse zendingen is dit moeilijker te bepalen. Pakketten worden altijd geregistreerd verzonden. De kosten kunt u hier terugvinden.


KAN IK MIJN BESTELLING OOK AFHALEN?

Nee, Gerrutcamaro.nl werkt vanaf een privé adres, de familie is gesteld op haar privacy. Een uitzondering wordt gemaakt voor het afhalen op conventies waar Gerrutcamaro.nl een verkoopstand heeft. Bestellingen die daar afgehaald worden zijn in de regel van tevoren betaald tenzij anders afgesproken.


HOE BETAAL IK VOOR MIJN BESTELLING?

U kunt betalen via IDEAL, Sofort Banking, Bankoverschrijving (SEPA) en Paypal. Een deel van de Paypal kosten wordt aan Nederlandse klanten doorberekend, IDEAL en bankoverschrijving zijn gratis.


ZIT ER GARANTIE OP MIJN AANKOOP?

Ja, alle producten (en de levering) vallen onder onze garantie. Indien er een fout is gemaakt met uw aankoop of als het product beschadigd is dan kunt u het product retourneren. Indien mogelijk zal het product vervangen worden of het aankoopbedrag zal gecrediteerd worden.


KAN IK MIJN AANKOOP RUILEN?

Ja, u kunt binnen 14 werkdagen een item ruilen of retourneren, het aankoopbedrag wordt dan gecrediteerd of omgezet in een voucher. Het item dient wel in de originele staat te zijn.


ER STAAT BIJ HET ITEM 'COMPLEET', WAT HOUDT DAT PRECIES IN?

Compleet betekent bij ons compleet met accessoires. Instructies, reclamemateriaal en verpakkingen zitten er niet bij, tenzij ze afgebeeld zijn op de foto van het object.


WAT IS EEN PRE ORDER?

Een Pre Order is een aanbieding waarbij u de mogelijkheid heeft om een item te reserveren voor de release. Dit product zal op een later tijdstip uitgebracht worden en op deze manier maakt u de meeste kans op een exemplaar en ook op de netste verpakking. Gerrutcamaro.nl kan niet garanderen dat een Pre Order item ook normaal beschikbaar komt in de webwinkel, het gebeurt dat na het vullen van de Pre Orders er nog maar enkele exemplaren over zijn en het item snel uitverkocht is. Pre Orders moeten afgerekend worden op het moment van bestelling, anders worden zij niet in behandeling genomen.


WAT IS EEN ACTIECODE?

Een actiecode is een manier om korting te geven of om de prijs van een item te verlagen. Op dit moment maakt Gerrutcamaro.nl hier zeer spaarzaam gebruik van, wij vinden het over het algemeen eerlijker om de prijzen van artikelen gewoon te verlagen zodat iedereen daar van kan profiteren.


WAT IS 'MIJN STAPEL MET SPULLEN'?

'Mijn stapel met spullen' geeft u als klant de mogelijkheid te besparen op verzendkosten, u kunt uw aankopen bij Gerrutcamaro.nl in het magazijn opsparen zo lang als u wilt, de verzendkosten blijven gelijk. U kunt natuurlijk op ieder moment beslissen de op voorraad zijnde items te laten versturen, dit gebeurt dan normaal binnen twee werkdagen.


WAT IS EEN VOUCHER?

Een voucher is een tegoedbon die u voor uw aankopen bij Gerrutcamaro.nl kunt gebruiken.


WAT IS EEN THIRD PARTY PRODUCT?

Een Third Party Product is een item gemaakt door een ander bedrijf als de rechthebbende op de merknaam. Het zijn geen officiële Transformers, maar producten die daarop gebaseerd zijn. Deze producten zijn niet gemaakt door Hasbro of Takara.


ZIJN DE ITEMS DIE GERRUTCAMARO.NL VERKOOPT GESCHIKT VOOR KINDEREN?

De producten die Gerrutcamaro.nl verkoopt zijn geschikt voor kinderen / volwassenen van 16 jaar en ouder.

 

IK HEB EEN KLACHT, WAT NU?  

Als een artikel na ontvangst niet is zoals verwacht of u heeft andere op of aanmerkingen op de dienstverlening dan kunt u een email sturen naar [email protected] 
U ontvangt dan normaal binnen 24 uur een reactie (uiterlijk binnen 14 dagen) dat uw klacht is ontvangen en u krijgt een indicatie wanneer u een oplossing voor uw klacht kan ontvangen. In de meeste gevallen kan er direct een oplossing worden geboden en u kunt altijd uw aankoop ontbinden binnen de zichttermijn van 14 dagen. Als u er met ons niet uitkomt dan heeft u ook de mogelijkheid uw klacht te melden aan het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).  
 

Attention, the new webshop requires you to reset your password!

Update: DO NOT cancel items from your account, but contact us if you want to cancel anything. All imported stack or preorders can not be canceled or shipped from your account. Please contact us at [email protected] and we will sort it out manually for you. Sorry for the trouble & have a great day!